25 sierpnia 2011

Pierwszy dzień łączenia...

Postanowiłam przelać na wirtualny papier moją ostatnią pasję. Pragnę się podzielić moimi osiągnięciami jak również moją filozofią życiową. 

O czym ten blog?
Przede wszystkim o działaniach artystycznych jakich się podejmuję. Nie jestem znakomitą pisarką, a to mój pierwszy blog, ale pasjonuje mnie wiele rzeczy i muszę to gdzieś usystematyzować :)



japońskie ogrody
Czy jestem wystarczająco zmysłowa? Trudno mi oceniać, jednak gdy biorę pod uwagę mój zmysł artystyczny, to już w epitecie tym ujawnia się pewna zmysłowość... Zmysły, intuicja, tym właśnie się kieruję przy wyrobie biżuterii :) Tylko biżuterii? Nie, nie tylko, ale ten blog chcę głównie temu poświęcić, będzie       o emocjach zaklętych w sztuce, sztuce tworzenia pod wpływem emocji, myśli oraz kontemplacji.

Na początek przyodziejmy się w emocje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz